提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 jason0882 於 2008-3-17 13:49 發表
好耐冇人post.等我post吓
?t=1205732933

同伴…

TOP

原帖由 ngotto 於 2008-3-17 10:54 發表

I miss counted

佢咁多新野,唔記得左唔出奇…

TOP

原帖由 0012211 於 2008-3-17 17:13 發表

同伴…



where is yours

TOP

原帖由 OpenGL 於 2008-3-17 20:25 發表



where is yours

我邊同你…
我都唔知收得幾密…

TOP

又加左d野

DSC03893.JPG (146.94 KB)

DSC03893.JPG

DSC03891.JPG (149.93 KB)

DSC03891.JPG

TOP

DSC00031.JPG (69.38 KB)

DSC00031.JPG

TOP

原帖由 浩XD 於 2008-3-19 00:21 發表


d線
CM690 可以好似P182甘背後理線架...
小弟都做左

TOP

都吾知幾時先有新機玩

IMG_0823 (Small).JPG (61.62 KB)

IMG_0823 (Small).JPG

TOP

2號機

DSCN4274.JPG (218.13 KB)

DSCN4274.JPG

DSCN4280.JPG (227.29 KB)

DSCN4280.JPG

TOP