到此一遊........................

DSCN2389(A).JPG (182.2 KB)

DSCN2389(A).JPG

TOP

原帖由 T12 於 2008-2-26 15:53 發表

我執左好耐.又索帶又線夾.都係咁

介唔介意post張授拆左後面塊側板o既相上o黎睇睇,及點解用咁多usb o既?

TOP

原帖由 ivancwm 於 2008-2-27 03:54 發表

介唔介意post張授拆左後面塊側板o既相上o黎睇睇,及點解用咁多usb o既?

唔係好朋你想睇乜

TOP

今日一貼

0.JPG (68.74 KB)

0.JPG

TOP

原帖由 T12 於 2008-2-28 13:49 發表

唔係好朋你想睇乜

第二面側板,你而家o拆o個面係左,我想睇右面o個塊側板拆左後o既相!

TOP

post 1 post

P10105251.jpg (181.18 KB)

P10105251.jpg

P10105261.jpg (166.92 KB)

P10105261.jpg

TOP

支藍色重炮係

TOP

新機箱





舊0既.......

TOP

好整齊呀!!

TOP

好似有D 亂

IMG_7240.JPG (169.81 KB)

IMG_7240.JPG

IMG_7243.JPG (168.87 KB)

IMG_7243.JPG

TOP