回復  arziarzo


    我試過收唔到短訊,等左個幾禮拜,不過原來一早已經到左,登入後係可以睇到提貨密碼,有 ...
upcupcupc 發表於 2013-4-16 18:59



    佢個網我都check住,無code

TOP

係呀..所以我好少會買d易碎既野..
前排想買LED燈泡..冇意中睇完呢段片..打消呢個念頭 ...
滑鼠走光 發表於 2013-4-15 20:42



我買過廳燈,有6個玻璃燈罩,無打爛

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

所以多X五月頭開始減價做promo,其實見過有D係熟客,未收到SMS,就走上自取點取件,希望快D收到

TOP

好多時早上約11點系廣州簽收,個時間系快遞時間咋, 實際可能仲早D,但要到過左5點先update,遲一日。

到左香港啦, 又好多時夜晚8點先收到code,變相又遲多一日, 我明白用集運不能對時效有要求, 但我覺得可以做好D咯

有無其他集運好介紹?

TOP

所以多X五月頭開始減價做promo,其實見過有D係熟客,未收到SMS,就走上自取點取件,希望快D收到:ti ...
人中之龍 發表於 2013-4-16 19:08



    最怕上到去d貨未到面懵咋。我覺得佢5月減價都系試水溫,試下減價會唔會多翻D單, 但個period太短啦, 由大陸買野到廣州收貨有可能要一個星期。

TOP

我買過廳燈,有6個玻璃燈罩,無打爛
hazelnut 發表於 2013-4-16 19:05



    我唸大陸賣家都好小心包呢D野, 如果唔係好嚴重咁壓應該問題唔大

TOP

唔係喎,我用多X旺角自取點,次次都係12:00pm-1:00pm收到SMS

TOP

唔係喎,我用多X旺角自取點,次次都係12:00pm-1:00pm收到SMS
人中之龍 發表於 2013-4-16 19:25



    可能我運濟啦

TOP

多x減價做八折都是平二,三蚊
感覺D集運都是新開及細間時d服務/價錢較好!越做大話擴展的就越差!如點x,以前都是第日到貨,提貨點有電腦上網教買賣,有點貨拆貨區,現在...

TOP