arziarzo 當前離線
進階會員
回復 arziarzo 我試過收唔到短訊,等左個幾禮拜,不過原來一早已經到左,登入後係可以睇到提貨密碼,有 ... upcupcupc 發表於 2013-4-16 18:59
TOP
hazelnut 當前離線
中級會員
係呀..所以我好少會買d易碎既野.. 前排想買LED燈泡..冇意中睇完呢段片..打消呢個念頭 ... 滑鼠走光 發表於 2013-4-15 20:42
upcupcupc 當前離線
Banned
人中之龍 當前離線
長老會員
所以多X五月頭開始減價做promo,其實見過有D係熟客,未收到SMS,就走上自取點取件,希望快D收到:ti ... 人中之龍 發表於 2013-4-16 19:08
我買過廳燈,有6個玻璃燈罩,無打爛 hazelnut 發表於 2013-4-16 19:05
唔係喎,我用多X旺角自取點,次次都係12:00pm-1:00pm收到SMS 人中之龍 發表於 2013-4-16 19:25
hon829 當前離線