raymondchan338 當前離線
進階會員
我支 maglite 係 4C,4x1.5V=6V,電池總高度係 50mm x 4 = 200mm 改了用 18650 無保護板,無平衡板,3粒總 ... Joe_Black 發表於 2020-8-30 22:54
TOP
pockchop 當前離線
我支 maglite 係 4C,4x1.5V=6V,電池總高度係 50mm x 4 = 200mm 改了用 18650 無保護板,無平衡板,3粒總 ... Joe_Black 發表於 2020-8-30 10:54 PM
我2年前淘果陣有2間有呢粒。 我都係幫趁呢間。不過佢發錯貨,俾在纙絲脚我。搞到我要再訂。 via HKEPC ... raymondchan338 發表於 2020-8-30 11:25 PM
Joe_Black 當前離線
Banned
好古惑架!17年6月,貨架未分3種,只有3V/3-18V 我同佢喺旺旺傾好要恆流 9-12.6V 用,下單。點知佢發3 ... Joe_Black 發表於 2020-8-31 03:07
kwliu 當前離線
平¥3,¥15 ! Joe_Black 發表於 2020-8-31 10:19