本帖最後由 raymondchan338 於 2020-8-30 23:37 編輯
我支 maglite 係 4C,4x1.5V=6V,電池總高度係 50mm x 4 = 200mm

改了用 18650 無保護板,無平衡板,3粒總 ...
Joe_Black 發表於 2020-8-30 22:54


我2年前淘果陣有2間有呢粒。

我都係幫趁呢間。不過佢發錯貨,俾咗纙絲脚我。搞到我要再訂。


另一間

tb_image_share_1598801447284.jpg

via HKEPC Reader for Android

TOP

我支 maglite 係 4C,4x1.5V=6V,電池總高度係 50mm x 4 = 200mm

改了用 18650 無保護板,無平衡板,3粒總 ...
Joe_Black 發表於 2020-8-30 10:54 PM


師兄,我想用你個改法,簡單d...
我支原來是5C, 改唔改到用4粒18650,但係多左10mm, 即250mm vs 260mm⋯⋯

TOP

我2年前淘果陣有2間有呢粒。

我都係幫趁呢間。不過佢發錯貨,俾在纙絲脚我。搞到我要再訂。

via HKEPC  ...
raymondchan338 發表於 2020-8-30 11:25 PM


但係呢個賣家現在無得比人揀纙絲脚定平滑腳

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

好古惑架!17年6月,貨架未分3種,只有3V/3-18V
我同佢喺旺旺傾好要恆流 9-12.6V 用,下單。點知佢發3 ...
Joe_Black 發表於 2020-8-31 03:07

店名:鑫久源節能灯世界

via HKEPC Reader for Android

TOP

好古惑架!17年6月,貨架未分3種,只有3V/3-18V
我同佢喺旺旺傾好要恆流 9-12.6V 用,下單。點知佢發3 ...
Joe_Black 發表於 2020-8-31 03:07

我買果陣,佢係用"顔色"做分類。我已經揀咗P13.5S,佢都發錯咗鑼絲頭俾我。費事退,再訂過。

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

平¥3,¥15 !
Joe_Black 發表於 2020-8-31 10:19




佢個表怪怪地, 話就5W, 但係計個耗電量唔啱數, 唔通係虛標?

mA        V        W
220        2.9        0.638
320        3.1        0.992
690        3.7        2.553
440        4.5        1.98
385        5.1        1.9635
335        6        2.01
200        9.6        1.92
165        12.1        1.9965
150        18        2.7
140        24        3.36

TOP