hknightlife 當前離線
進階會員
TOP
netnetboy 當前離線
中級會員
如果在入風扇前, 加個光暗制又得唔得呢? gptang 發表於 2010-7-24 21:05
RichardGary 當前離線
初級會員
YES_MAN 當前離線
係,但有機會個線圈會燒,見好多人為慳電做呢d線路,最後係燒扇(雖然知樓主唔係想慳電,但請小心會燒扇) ... billy0301 發表於 2010-7-24 19:14
shingzhk 當前在線
kwliu 當前離線
+下d變頻冷氣機d摩打都係無段變速啦 點解又唔見話燒摩打ge YES_MAN 發表於 2010-8-17 12:35
gptang 當前離線
回復 shingzhk 唔係好明ching講o既o野, 可否詳細解釋o下, 等我學多o的o野. 謝謝! ... gptang 發表於 2010-8-17 21:54
longun 當前離線