我有無眼花? 把風扇好似超過20年了.

AC motor真係比較難攪.   試下"Think out of the box".  係風扇外面加dispenser/grill blocker, 打散D風.  用類似既mechanical方面比較實際.

TOP

如果在入風扇前, 加個光暗制又得唔得呢?
gptang 發表於 2010-7-24 21:05

如果把風扇用調速開關選擇快/幔的話, 在電源端用光喑制改變電壓達成調速效果, 理論上可行.
不過, 閣下把扇原本用電子調速, 如果將輸入電壓調低過操作電壓, 可能會出現假死現像.

TOP

回復 1# gptang

注意第二張圖顯示的三枚transistors, TR1 - TR3 應用唔係真transistor, 極可能是SCR, Silicon Control Rectifier. 三枚SCR控制三個風速, 冇得攪!

我前幾年都拆過NATIONAL鴻運扇, 都以為係transisitors, 後來發現它們是直駁ac, 再上網查編號, 才知是SCR, 但PCB卻印TR1, TR2, TR3...!!!

TOP

係,但有機會個線圈會燒,見好多人為慳電做呢d線路,最後係燒扇(雖然知樓主唔係想慳電,但請小心會燒扇)

...
billy0301 發表於 2010-7-24 19:14



+下d變頻冷氣機d摩打都係無段變速啦
點解又唔見話燒摩打ge

TOP

可以學下早排有位師兄攪變速電鑽既做法
唔搞 circuit反而加粒Triac係Live 線到做pwm
簡單&方便,不過都係危險

TOP

+下d變頻冷氣機d摩打都係無段變速啦
點解又唔見話燒摩打ge
YES_MAN 發表於 2010-8-17 12:35


就係因為用變頻控制囉!

TOP

回復 15# shingzhk
唔係好明ching講o既o野, 可否詳細解釋o下, 等我學多o的o野.
謝謝!

TOP

回復  shingzhk
唔係好明ching講o既o野, 可否詳細解釋o下, 等我學多o的o野.
謝謝! ...
gptang 發表於 2010-8-17 21:54

首先你明唔明咩叫PWM?
調速有樣種方法,
1係你講既VR,呢個方法係容易,不過唔省電,就算tune到最慢用既電都一樣
2係PWM,可以省電,但設計上比較煩&唔係種種野都用得 (如LED可以用佢調光,但慳電膽用佢一陣就燒)

TOP

現在明白了.但太複雜, 一定唔識做.
謝謝!

TOP

回復 19# gptang
如果唔識, 係有現成既賣傢; 另外有 d 電子控制既電風扇有個功能叫自然風, d 風斷斷續續咁吹, 對住個人吹都好舒服, 應該可以做到你要既效果, 我都好有興趣, 唔知 tb 有無現成既賣?

TOP