billyck2 當前離線
進階會員
回復 billyck2 賣出200套,可能成功焊接而用到100套都無 jackwong717 發表於 2013-10-29 17:14
TOP
主因係太細粒, 焊得有點辛苦 如果全部用1206, 會方便一些 ... kamcm 發表於 2013-10-29 16:20
cli 當前離線
中級會員
kamcm 當前離線
我焊要全程用放大鏡先得....老花眼,太細粒,就算跌落個平台度都要搵餐死先搵得返,跌落地九成拜拜 ... billyck2 發表於 2013-10-29 18:08
趺左真係好難搵得番...... 話說當我幫LCD屏的8 BIT 電阻搬位時, 用堆錫去拆, 拆完果下 ... kamcm 發表於 2013-10-29 19:04
年紀大眼又壞都係買半成品好的,我買兩套都正常工作無問題!現正愉快地服役中! ... cli 發表於 2013-10-29 18:52
果粒聽講係0R,直接短接都可以 billyck2 發表於 2013-10-29 19:22
在In + -處輸入12-19V 顯示屏有否變化? cli 發表於 2013-10-29 20:16
輸入正常,顯示電壓正確,(輸入12V,佢顯示12.4V)係輸出用他錶實測得幾百mV,點效準都冇變化,發熱明顯 ... billyck2 發表於 2013-10-29 20:58