見我隻牛條+3.3v得+2.8幾v... 咁有無換返隻俾你呢??
i_djinn 發表於 17/7/2012 10:18



之前我話攞左隻牛上代代理係冇打多左字,因為我用果隻牌子嘅牛的香港代理係揾第二間公司代佢地處理保養事宜;由於我隻牛已是2代前之物,冇新貨換比我,但據稱要集齊10隻8隻牛先會一lot咁send去台灣比生產商check...真係唔敢想像要等幾耐  所以我話代理超差!!

好彩代代理借住隻某牌子750w牛比我用住先...

TOP

之前我話攞左隻牛上代代理係冇打多左字,因為我用果隻牌子嘅牛的香港代理係揾第二間公司代佢地處理保養 ...
FeverMike 發表於 2012-7-17 10:41


是不是E字頭牛?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

是不是E字頭牛?
i_djinn 發表於 17/7/2012 10:45



Haha...總之就是tc用果隻新牛嘅牌子

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 tc3335 於 2012-7-17 10:51 編輯

原來電源都關事嘛~~~

就如黑兄所謂,剛買返來就keep住3.9~4G
ddwq.jpg

電好似無野喎~~仲幾靚仔~
dwq.jpg

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

海記白金牛都有咁嘅樹?
to_chan 發表於 2012-7-17 10:49



    好彩, 安然無恙啦...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 943# to_chan


個代代理初頭仲求其,佢開頭話總之著到機就代表隻牛ok...死未?

TOP