FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
進階會員
見我隻牛條+3.3v得+2.8幾v... 咁有無換返隻俾你呢?? i_djinn 發表於 17/7/2012 10:18
TOP
i_djinn 當前離線
特級會員
之前我話攞左隻牛上代代理係冇打多左字,因為我用果隻牌子嘅牛的香港代理係揾第二間公司代佢地處理保養 ... FeverMike 發表於 2012-7-17 10:41
to_chan 當前離線
Banned
是不是E字頭牛? i_djinn 發表於 17/7/2012 10:45
tc3335 當前離線
海記白金牛都有咁嘅樹? to_chan 發表於 2012-7-17 10:49