有心思,有心機,重有手工
期待正式完成品

TOP

回復 921# Victor168


    多謝師兄讚許
應該下個月先搞得哂
仲有一大堆野味整

TOP

回復  Victor168


    多謝師兄讚許
應該下個月先搞得哂
仲有一大堆野味整 ...
yaocc0456 發表於 2012-6-28 20:28


師兄真有心機

TOP

回復 923# raymond1688


    心機係有但冇咩時間整
日頭開工晚上湊女11:30分到零時1:30
2個鐘頭整電腦 工作/家庭/興趣3者兼顾
真係好難 放2日假要加快速度先得

TOP

回復  Victor168


    多謝師兄讚許
應該下個月先搞得哂
仲有一大堆野味整 ...
yaocc0456 發表於 2012-6-28 20:28


想問問ching 用c47接頭接亞加力管其實係咪好緊的?thanks

TOP

回復 925# chris05


    係几緊係 好緊
C-48建議唔好用 因得1個O ring

TOP

想問問ching 用c47接頭接亞加力管其實係咪好緊的?thanks
chris05 發表於 2012-6-28 20:42


嚟我到試吓有實物

TOP

回復  chris05


    係几緊係 好緊
C-48建議唔好用 因得1個O ring
yaocc0456 發表於 2012-6-28 20:47



    Thanks,唔該晒ching

TOP

嚟我到試吓有實物
hangck 發表於 2012-6-28 20:49



    O......你又用c47?

TOP

回復 929# chris05


    C-47 2個O ring比C-48安全得多

TOP