回復  cwcc

斷貨5出咩
可愛老坑 發表於 2014-1-17 01:10


鴨兄一早幫我問左...已經無出啦...

TOP

回復  fatdumm

素泰
可愛老坑 發表於 2014-1-17 01:09


我收到風唔喺播

cwcc兄,個370算啦,搵到都唔會平,無謂掉咁多落去啦~

TOP

某人喺3路780TI SLI
fatdumm 發表於 17/1/2014 01:07


780果個都就快3/4 way

TOP

回復  cwcc

斷貨5出咩
可愛老坑 發表於 17/1/2014 01:10


就執咁滯啦,R4EBE block都唔出

以上純屬個人推測

TOP

回復 68# 可愛老坑
你地太毒了吧...
本人一張R9 290X自愧不如

TOP

回復 85# ok041094

加多張咪得lor

TOP

回復 86# 可愛老坑

290X 加多一張...太貴了
(因為加一張,同時也要加多一個block)

TOP

回復  可愛老坑

290X 加多一張...太貴了
(因為加一張,同時也要加多一個block) ...
ok041094 發表於 2014-1-17 19:40


你有ge

TOP

回復  可愛老坑
你地太毒了吧...
本人一張R9 290X自愧不如
ok041094 發表於 2014-1-17 18:40


我重用緊680咋師兄

TOP

我重用緊680咋師兄
alex29 發表於 2014-1-17 21:25


你套aqua貴過人地張咭...

TOP