cwcc 當前離線
粗腿爸爸
進階會員
回復 cwcc 斷貨5出咩 可愛老坑 發表於 2014-1-17 01:10
TOP
fatdumm 當前離線
回復 fatdumm 素泰 可愛老坑 發表於 2014-1-17 01:09
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
某人喺3路780TI SLI fatdumm 發表於 17/1/2014 01:07
回復 cwcc 斷貨5出咩 可愛老坑 發表於 17/1/2014 01:10
ok041094 當前離線
笑如曇花,愁似怒風,汝愁蓋笑,吾無能也
可愛老坑 當前離線
回復 可愛老坑 290X 加多一張...太貴了 (因為加一張,同時也要加多一個block) ... ok041094 發表於 2014-1-17 19:40
alex29 當前離線
回復 可愛老坑 你地太毒了吧... 本人一張R9 290X自愧不如 ok041094 發表於 2014-1-17 18:40
我重用緊680咋師兄 alex29 發表於 2014-1-17 21:25