毒鬼
hangck 發表於 17/8/2012 23:14



了黑

TOP

本帖最後由 FeverMike 於 2012-8-18 16:50 編輯
回復  hangck


    毒死黑鬼
yaocc0456 發表於 17/8/2012 23:16


腦未殘得晒喎

TOP

3/8 同其他 邊一個最常用 eg xspc 5.25 水相 係咩大小 vga card ek 用咩大小

TOP

回復 873# chun20077


    3/8 是3分管的內徑
水箱是G1/4 牙 即是2分牙 3/8接頭一般帶2分牙
一邊接水管另一邊擰落其他零件度

TOP

回復  chun20077


    3/8 是3分管的內徑
水箱是G1/4 牙 即是2分牙 3/8接頭一般帶2分牙
一邊接水管另一邊 ...
samtch 發表於 2012-8-18 02:53


C兄 今個星期日 有冇得拎呀 唔係又要等下個星期日

TOP

thermaltake啲 UV 紅管 OK 麻??
i_djinn 發表於 2012-8-17 22:37


未見過TT有UV紅...

TOP

未見過TT有UV紅...
felixku 發表於 2012-8-18 08:03



    O THX ...那圖中都是masterkleer 紅?

TOP

O THX ...那圖中都是masterkleer 紅?
i_djinn 發表於 2012-8-18 10:16


3603加FESER ONE紅,不過無咩料到

TOP

3603其實係咪真係咁好?我而家用dragondan都好好用喎,又軟又唔易摺,不過係快黃左啲姐

TOP

3603其實係咪真係咁好?我而家用dragondan都好好用喎,又軟又唔易摺,不過係快黃左啲姐 ...
ccwtitan 發表於 2012-8-18 16:23


其實3603仲軟,不過透明管一定會黃,所以我覺得唔需要一定3603,好似MASTERKEEL,EK個啲管都OK啦...

TOP