本帖最後由 ccwtitan 於 2012-8-17 21:43 編輯
中毒太深傻左
melody20541 發表於 2012-8-17 21:16



    中左蛇毒,而家死咁濟

TOP

中左蛇毒,而家死咁濟
ccwtitan 發表於 2012-8-17 21:21


睇黎有排包

TOP

玩左咁耐先得3條,淨AQUQERO有十幾條,電腦都未計呀

TOP

係,上下各一支,管係thermaltake啲管....
felixku 發表於 2012-8-17 16:25



    thermaltake啲 UV 紅管 OK 麻??

TOP

原來包野會上引架

TOP

中毒太深傻左
melody20541 發表於 17/8/2012 21:16



咪同X姐一樣, 識話人......

TOP

原來包野會上引架
ccwtitan 發表於 2012-8-17 22:49


包線唔好玩
包到會瞓覺

TOP

回復 857# hangck


你個icon好毒下喎

TOP

原來包野會上引架
ccwtitan 發表於 17/8/2012 22:49


上引不如幫小弟隻火牛包一次, 茶煙飯我又包一次

TOP

上引不如幫小弟隻火牛包一次, 茶煙飯我又包一
FeverMike 發表於 2012-8-17 22:57



   

TOP