i_djinn 當前離線
特級會員
回復 i_djinn 積極計劃中, 可能會出個stage 1.5設定... P.S. STAGE 2完成後應該會好長時間都唔 ... FeverMike 發表於 2012-6-24 13:33
TOP
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
進階會員
通常整完都唔會改....玩過一次勞心勞力做到最好就好滿足 突然想起...你CPU 屈去MB 既喉, 如果用風筒吹, ... i_djinn 發表於 24/6/2012 13:37
samtch 當前離線
btf_bb 當前離線
Banned
to_chan 當前離線
回復 btf_bb 有句古文..睇波既人一定識既....水喉佬...蘇甘保....用來形容池哥吧... ... samtch 發表於 24/6/2012 14:58
yaocc0456 當前離線