提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 57# -=NiCeGuY=-


    我用緊H80i, 睇完個post都有啲驚驚地
    但上外國網見個膠套只係套住接口位, 無實質作用.

TOP

    我用緊H80i, 睇完個post都有啲驚驚地
    但上外國網見個膠套只係套住接口位, 無 ...
chriskbchan 發表於 2015-10-27 13:13


我都有睇, 但係外國forum有Corsair代表講明如果擔心嘅話係可以RMA, 不過香港代理換唔換就另一件事...

TOP

Rip

TOP

回覆  -=NiCeGuY=-


    我用緊H80i, 睇完個post都有啲驚驚地
    但上外國網見個膠套只係套住接口位, 無 ...
chriskbchan 發表於 2015-10-27 13:13


    +1

TOP

其實100I 風扇會吾好吵行成2500轉。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

人間慘事 我都有兩部機用緊H100i 真係好驚
taizan 發表於 2015-10-11 23:54



    我用650..都怕怕地
不過好彩我電腦冇裝機箱。
試過隻COOL毑120真係漏好彩睇到立即搵代理換左

TOP

板同display card 預左買過都得啦, 而水冷就唔一定保埋漏水~
Evangeline 發表於 2015-10-11 23:49



    display card 都仲有可能有得救...底板...睇下過左保未~xd

TOP

d 水冷液唔係 inert 野黎架咩?
搞咩會爆炸 (燒濃左?)

TOP