chris兄又扮野
可愛老坑 發表於 2014-1-17 00:31

唔好話水冷野,連硬件都未試,真係有排 ~,~

TOP

唔好話水冷野,連硬件都未試,真係有排 ~,~
chris05 發表於 17/1/2014 00:35



    我都有排 - "有冷排"

TOP

佢地三個人已經差5多齊料,你要快,先可以一齊出  
有7990cf,780sli,780ti sli
我估你要ti ...
可愛老坑 發表於 17/1/2014 00:19



    roy兄本身已經titan sli

你都唔弱

TOP

K牌370...我都好想搵番隻...

TOP

roy兄本身已經titan sli

你都唔弱
FeverMike 發表於 2014-1-17 00:42


原來人老真係記性差

TOP

佢地三個人已經差5多齊料,你要快,先可以一齊出  
有7990cf,780sli,780ti sli
我估你要ti ...
可愛老坑 發表於 2014-1-17 00:19


某人喺3路780TI SLI

TOP

K牌370...我都好想搵番隻...
cwcc 發表於 2014-1-17 01:07


等二手渣...算啦~~
我都焗住入左個380

TOP

回復 76# fatdumm

素泰

TOP

等二手渣...算啦~~
我都焗住入左個380
fatdumm 發表於 2014-1-17 01:08


咁快俾你發現左我呢個CDROM...
370全金屬靚仔D呀嘛~

TOP

回復 74# cwcc

斷貨5出咩

TOP