哈哈...衰左再來過..有架生唔怕..
i_djinn 發表於 2012-7-27 01:22



    最怕係件野38蚊人仔再加30蚊人仔俾順豐呢

TOP

最怕係件野38蚊人仔再加30蚊人仔俾順豐呢
ccwtitan 發表於 2012-7-27 01:25



    哈哈....78元, 對上水人士唔肉痛既..

TOP

本帖最後由 gogogomp5 於 2012-7-27 01:31 編輯

回復 64# bcys

嘜師兄你噤貪心架!

TOP

回復 67# ccwtitan

有時影相影到都唔知自己跟住想做嘜!

TOP

回復 70# i_djinn

好呀!
IMG_0570.jpg
IMG_0573.jpg
IMG_0574.jpg

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 76# btf_bb

買定花生!等你表演!

TOP

回復  ccwtitan

有時影相影到都唔知自己跟住想做嘜!
gogogomp5 發表於 2012-7-27 01:29



    又要有POSE,又要中焦,仲要自拍真係好攞命架XDDD

TOP

哈哈....78元, 對上水人士唔肉痛既..
i_djinn 發表於 2012-7-27 01:26



    對番1舊到,仲要順豐上門再加30,門市拎又ON居,7﹣11拎又每日限量30件
錢問題不大,最煩係要等嘛

TOP

回復 78# ccwtitan

X2!又要扮自己整緊野先最慘!

TOP