多謝aqua哥……^^
chris05 發表於 2014-6-29 03:38

多謝AQUA哥
pochaccoandxo 發表於 2014-6-29 08:38


你哋又表錯情鳥..............

TOP

你哋又表錯情鳥..............
alex29 發表於 2014-6-29 18:52


對於你黎講散紙黎者~
唔喺拒絕成班水友下化?

TOP

對於你黎講散紙黎者~
唔喺拒絕成班水友下化?
fatdumm 發表於 29/6/2014 20:18



   
+1

TOP

+1
FeverMike 發表於 2014-6-29 20:22



    +2

TOP

對於你黎講散紙黎者~
唔喺拒絕成班水友下化?
fatdumm 發表於 2014-6-29 20:18
+1
FeverMike 發表於 2014-6-29 20:22
+2
pochaccoandxo 發表於 2014-6-29 20:29


又關我事

TOP

+2
pochaccoandxo 發表於 2014-6-29 20:29


+3

TOP

+3
royho 發表於 2014-6-29 20:55


+4 ^^

TOP

本帖最後由 w4and14094 於 2014-6-30 20:49 編輯

回覆 775# alex29
我唔會好似佢哋咁衰,你快D再上pcs訂多D野等我可以搭吓順風車,再教吓我PWM D5點改至可以用AQ6調速同D料香港邊度有就夠㗎啦

(我喺咪好好人呢?)

TOP

回覆  alex29
我唔會好似佢哋咁衰,你快D再上pcs訂多D野等我可以搭吓順風車,再教吓我PWM D5點改至可以用A ...
w4and14094 發表於 2014-6-30 20:45


嘩 真係好到都唔知點感徼你好...................

TOP

回覆 779# alex29


咪就喺囉

TOP