原來插左DISPLAY個6PIN去底板,好彩無燒野姐
ccwtitan 發表於 15/8/2012 01:48



啱插?!

TOP

啱插?!
FeverMike 發表於 2012-8-15 07:17



    就係啱插先抵死,係另外兩pin活動嘅插唔入咋

TOP

就係啱插先抵死,係另外兩pin活動嘅插唔入咋
ccwtitan 發表於 15/8/2012 08:48



直係抵

TOP

直係抵
FeverMike 發表於 2012-8-15 09:01



    不過唔衰過都唔知原來有分別

TOP

回復 744# ccwtitan

你個新玩具未現身

TOP

回復  ccwtitan

你個新玩具未現身
FeverMike 發表於 2012-8-15 09:18



    有難度,原來佢原裝個接口係3分黎,我啲4分喉塞唔落T.T
底板淨係插好電,咩都未插好,好彩大家都係intel raid,唔係又要重裝win7

TOP

有難度,原來佢原裝個接口係3分黎,我啲4分喉塞唔落T.T
底板淨係插好電,咩都未插好,好彩大家都係i ...
ccwtitan 發表於 15/8/2012 09:23



好多師兄討論過係3分,又唔聽書,喺現場又唔睇

等下有冇水冷頭出

TOP

Setting 01.jpg
Setting 02.jpg
咁多位師兄 我想問下 920 呢套野應該點set呢
事因我見過風扇速度都好慢下....而且溫度就真係

TOP

咁多位師兄 我想問下 920 呢套野應該點set呢
事因我見過風扇速度都好慢下....而且溫度就真係 ...
Clarkson0729 發表於 15/8/2012 11:55


set低d個full fan speed temp, 不過920嗰2把扇全速好暴力!!

如果夠用就唔洗特登調高fan speed

TOP

Fan Ramp Start Temp 30度
Full Fan Speed Temp 38度
Now 35.1度
Fan 1680~1740 RPM
Pump 3000RPM
另外想問下Fan Ramp Start Temp 咩黎 我是但set

TOP