你明白點解我會被人斷糧啦~~~
tc3335 發表於 2/7/2012 15:02


你買3隻做乜鬼? 用VM一次過玩?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你教下我整甜品返我女朋友先啦~~
tc3335 發表於 2/7/2012 15:03


過去做兼職, 又學到整甜品又有$落袋, 唔好報告自己有兼職, 正糧上繳中央之後都有$買毒物

TOP

可唔可以上D唔用魚眼鏡嘅機箱全景&CLOSE UP相比我欣賞下或等我偷下師??   ...
FeverMike 發表於 2012-7-2 15:01


我今晚再影啦~
不過無咩好偷師啦~只不過係小學雞之作~~
要睇就當然要去"憤怒"post到拜師啦~~

TOP

你買3隻做乜鬼? 用VM一次過玩?
FeverMike 發表於 2012-7-2 15:06


1隻私人玩~
另外2隻係親戚共用帳號~

TOP

    上sina有條片教人做"心太軟",係ok ga.
快d學完整個比佢食就得la。 ...
btf_bb 發表於 2012-7-2 15:08


e樣整過~~太難食啦我搞到~
師傅有無d再簡單小小既選擇 ??

TOP

回復 734# tc3335


我幼稚園K3, 點可以咁快讀博士課程?  讀住小學課本先最合適

TOP

過去做兼職, 又學到整甜品又有$落袋, 唔好報告自己有兼職, 正糧上繳中央之後都有$買毒物  ...
FeverMike 發表於 2012-7-2 15:11


唔會再買野啦~
留錢買X89去~~

TOP

我幼稚園K3, 點可以咁快讀博士課程?  讀住小學課本先最合適  ...
FeverMike 發表於 2012-7-2 17:09


暫體上你個其實仲整得好過我~
因為我有好多野都無整到,
最後被迫快手將d野塞返去個未完成既機箱到~

TOP

回復 734# tc3335


    我都就黎斷糧 好在之前買哂野唔係又斷尾
真係有苦自己知 你睇我好我睇你好

TOP