大家見到系上層喉管圖
下層超絕 一D位都無浪費
yaocc0456 發表於 2012-6-23 12:53



    我唸你玩完呢個箱, 唔會再玩..lol

TOP

我唸你玩完呢個箱, 唔會再玩..lol
i_djinn 發表於 23/6/2012 17:36



因為再玩要做更強的東西

TOP

因為再玩要做更強的東西
FeverMike 發表於 2012-6-23 17:44



    我見到佢咁多線, 我都頭暈...

TOP

支持ching 分享~
真係好堅!!!

TOP

回復 1# yaocc0456

不要怪我給一點只能說但我本人自己做不到的意見

12062303192fb9ea9b9f905b7b.jpg
   
黃圈果度做咩唔用埋銀色90度?
黃圈&紅圈都可以插埋落底塊亞加叻膠就完美!!
我知紅圈果度唔夠位, 諗下計吧

不喜勿插我

TOP

我見到佢咁多線, 我都頭暈...
i_djinn 發表於 23/6/2012 17:47


如果有個工作間比我攤開晒D野, 唔限時又冇人阻礙/麻煩我的話, 可能都有機會可以試下做
但要在屋企做的話, 我唔係同你一樣頭暈, 就係一早掉爛晒D野...

TOP

回復  melody20541


    第日上佐水枝枝都係水柱
再打埋閃光燈真係唔知點
yaocc0456 發表於 2012-6-23 10:12


仲可以點 只可以講係正!!
D水 用咩色呀 一隻色定4隻色??

TOP

如果有個工作間比我攤開晒D野, 唔限時又冇人阻礙/麻煩我的話, 可能都有機會可以試下做
但要在屋企做的話, ...
FeverMike 發表於 2012-6-23 18:14


係比人掉爛晒D野姐

TOP

回復 708# melody20541

呢層絕對唔會, 豪哥不用替我操心

TOP

回復  melody20541

呢層絕對唔會, 豪哥不用替我操心
FeverMike 發表於 2012-6-23 20:24


哦!! 宜家叻啦....吃得往隻老虎...
明串我地D C兄姐

TOP