d cheap野佢唔用架
FeverMike 發表於 2014-6-23 13:19



    師兄想換馬?

TOP

回覆 688# royho

回覆 686# pochaccoandxo

小弟甘敗下風
都話你地d啦

TOP

恭喜黑哥用左甘多時間終於上完機,見到前置真係O左,好壯觀
喉既走法,設計,真係諗唔到原來可以甘走法:go ...
()下() 發表於 2014-6-23 12:00



    +1000

TOP

師兄想換馬?
raymond1688 發表於 23/6/2014 13:23



壞晒先算   

TOP

行路快過揸車, 6 million dollar man...岳史迪...
royho 發表於 2014-6-23 12:54


無敵鐵探長

TOP

回覆  royho

回覆  pochaccoandxo

小弟甘敗下風
都話你地d啦
FeverMike 發表於 2014-6-23 13:24


no la我個d單車來啫

TOP

本帖最後由 royho 於 2014-6-23 16:16 編輯
無敵鐵探長
可愛老坑 發表於 2014-6-23 15:12



老坑, 無敵鐵探長係艾朗西喎, 岳史迪係"無敵金剛", 老人痴呆?

http://www.dailymotion.com/video ... E5%B9%95_shortfilms

TOP

老坑, 無敵鐵探長係艾朗西喎, 岳史迪係"無敵金剛", 老人痴呆?
royho 發表於 2014-6-23 16:15


哈……好在我後生,你地講果D我未睇過^^

TOP

哈……好在我後生,你地講果D我未睇過^^
chris05 發表於 2014-6-23 16:19


唔好扮嘢

TOP

回覆 678# FeverMike

係,裝左好多個上去.

TOP