本帖最後由 kingleo666 於 2015-10-23 10:32 編輯
自組水larkooler用左5年都未出過事, 仲加過N次水
膠接駁真係好呀煙
yohoman0000 發表於 2015-10-19 21:09 
我用大陸B牌水冷,都係用軟膠喉接所有BLOCK同水箱冷排,
係確保扭實同上機前行1日CHECK漏水一般可以頂1-2年
因為軟膠喉1年後就會開始老化, 所以我3年內一共換左2次軟膠喉,
次次換完又裝又拆都無事
仲係一體水有個問題, 水冷系統一定唔係完全真空密封, 一定會有DD位有空氣出入,
所以玩水冷通常1年到就會少10%水到,而且會有惡菌知生
(D膠喉有黑色/其他雜色,自組水通常自己加銀條殺菌),
所以一定要定成SET清洗同換喉換水, 通常自組水冷有水箱可睇水位,
有咩問題都可以自己排水換過曬D水再加番, 快拆頭換喉又方便
仲有死泵你仲頭痕, 無得睇水流計, 又無得換, 成日OVERHEAT你先知壞泵已經太遲
一體水就無呢個歌仔唱囉, 走左幾多水又唔知, 有無菌又唔知, 里面果D冷卻液雖然唔係蒸餾水,
但冷卻液都有更換期限, 你見汽車都唔會冷卻液用一世啦,
冷卻液仲有個問題係用長久會有化學反應生出D唔知咩既沉積物, 對阻塞水路有危險性
所以玩水冷呢D咁危險既行為一只靠廠既QC同保養係唔夠, 自己組自己CHECK最穩陣
用一體水冷既CHING, 用超過2年唔好再用啦, 成SET換/再升級上自組水冷,
呢D風險博唔過, 唔想咁煩, 玩番風冷算吧啦
都係果句啦, 玩水冷你估咁易咩? |