acer9999 當前離線
Banned
TOP
fatdumm 當前離線
進階會員
水冷件都已經到齊(如果我無買漏/錯的話 )... 而家只係差少少線材未到 CPU CLOCK - EK-Supremacy Cl ... adodb 發表於 2014-3-8 22:38
adodb 當前離線
你堆FITTING真壯觀 金色同普通 價格差多小(CPU BLOCK) acer9999 發表於 2014-3-9 02:26
raymond1688 當前離線
Aqua哥都唔叫聲 fatdumm 發表於 2014-3-9 01:03
JayHon 當前離線
隻Aqualis XT 漏水 我重新裝左兩次都係漏, 之後試用450 支tube 就無事 要搵AQUA 搞RMA.. ... adodb 發表於 2014-3-9 22:12
chris05 當前離線
睇圖好似係側面位漏水? chris05 發表於 2014-3-9 22:38
係支GLASS TUBE同個底有一邊合唔實... 其實我上中間支管果時已經覺得有問題....因為由頂望落去支管唔係係 ... adodb 發表於 2014-3-9 22:53