回復  gogogomp5
C47對接是點玩?

(只求下一代X99 8核不是999USD天價就會轉Hotwell-E了) ...
ok041094 發表於 2014-1-16 20:12

你預左要都得la @@

TOP

回復 60# ok041094

C47對接係老坑大師獨門接法,我都唔識接,要學就真係要請教老坑大師先得

TOP

回復  可愛老坑


    我几時教过你
yaocc0456 發表於 2014-1-16 18:00


連大師兄你都出埋黎 咁就唔只買啤酒同花生
重要買埋四仔鳥

TOP

啱啱又有人自毒~紅色靚仔~

TOP

年紀大,軟啦

多謝gogogomp5,黑哥,Chris兄,肥鸭兄,割愛讓出零件 (毒我不分先後)
cpu 1230v ...
可愛老坑 發表於 2014-1-14 10:59


雖然呢輪少入嚟, 都要捧下場!
等睇老坑表演, 買定花生.

TOP

回復  FeverMike



不如約埋一齊出啦,3個R4BE,一個780sli,一個780ti sli,一個7990CF ...
可愛老坑 發表於 2014-1-15 00:54


約埋我得唔得?

TOP

約埋我得唔得?
royho 發表於 2014-1-17 00:03

welcome ^^

TOP

約埋我得唔得?
royho 發表於 2014-1-17 00:03


佢地三個人已經差5多齊料,你要快,先可以一齊出
有7990cf,780sli,780ti sli
我估你要titan sli

TOP

佢地三個人已經差5多齊料,你要快,先可以一齊出  
有7990cf,780sli,780ti sli
我估你要ti ...
可愛老坑 發表於 2014-1-17 00:19


我仲有排,唔急@@

TOP

我仲有排,唔急@@
chris05 發表於 2014-1-17 00:24


chris兄又扮野

TOP