chris05 當前離線
進階會員
回復 gogogomp5 C47對接是點玩? (只求下一代X99 8核不是999USD天價就會轉Hotwell-E了) ... ok041094 發表於 2014-1-16 20:12
TOP
gogogomp5 當前離線
alex29 當前離線
回復 可愛老坑 我几時教过你 yaocc0456 發表於 2014-1-16 18:00
fatdumm 當前離線
royho 當前離線
特級會員
年紀大,軟啦 多謝gogogomp5,黑哥,Chris兄,肥鸭兄,割愛讓出零件 (毒我不分先後) cpu 1230v ... 可愛老坑 發表於 2014-1-14 10:59
回復 FeverMike 不如約埋一齊出啦,3個R4BE,一個780sli,一個780ti sli,一個7990CF ... 可愛老坑 發表於 2014-1-15 00:54
約埋我得唔得? royho 發表於 2014-1-17 00:03
可愛老坑 當前離線
佢地三個人已經差5多齊料,你要快,先可以一齊出 有7990cf,780sli,780ti sli 我估你要ti ... 可愛老坑 發表於 2014-1-17 00:19
我仲有排,唔急@@ chris05 發表於 2014-1-17 00:24