回復 57# bcys

噤師兄要大薯條定小薯條

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  i_djinn

    其實相片中燒焊的枱係桌球枱的蓋,當唔打桌球時就放回,合體變返一張枱,打桌球時就張蓋 ...
gogogomp5 發表於 2012-7-27 01:02


合體變返一張枱, 真係好正...
可惜無影低過程...
細過就想有張桌頭枱响屋企...所以產生咁大共鳴...哈哈

TOP

回復  bcys

噤師兄要大薯條定小薯條
gogogomp5 發表於 2012-7-27 01:05



    大小通吃

TOP

回復 63# i_djinn

其實我絕大陪DIY都唔會影相,係關於電腦先影的,一路DIY一路影相係最痛苦既事!

TOP

回復  i_djinn

其實我絕大陪DIY都唔會影相,係關於電腦先影的,一路DIY一路影相係最痛苦既事!

:c ...
gogogomp5 發表於 2012-7-27 01:13



  這點我都覺...左攪右攪唔得專注.

TOP

回復  i_djinn

其實我絕大陪DIY都唔會影相,係關於電腦先影的,一路DIY一路影相係最痛苦既事!

:c ...
gogogomp5 發表於 2012-7-27 01:13



    所以我先會LAW衰左條RAM BLOCK

TOP

回復 62# btf_bb

林師傅未上機呀!病咗成個星期,到而家都未好番,都唔知係咪太座去台灣驚我去玩,落藥整病我,不過都整咗個CPU冷頭,轉頭放兩張相上來,製作過程唔放住,因太病好累!

TOP

所以我先會LAW衰左條RAM BLOCK
ccwtitan 發表於 2012-7-27 01:17



    哈哈...衰左再來過..有架生唔怕..

TOP

回復  btf_bb

林師傅未上機呀!病咗成個星期,到而家都未好番,都唔知係咪太座去台灣驚我去玩,落藥整病我:cr ...
gogogomp5 發表於 2012-7-27 01:21


可唔可以再post 多次桌球枱張相欣賞下...黑鬼個post 幾廿頁搵死我..

TOP