gogogomp5 當前離線
進階會員
TOP
hangck 當前離線
回復 hangck 之前就係覺得,就算套水冷點好都好,d熱力都係要自己食番,所以先diy個窗口式冷排機箱,之前天 ... gogogomp5 發表於 2012-4-6 23:42
melody20541 當前離線
回復 melody20541 哩個唔叫穿板,可以點叫 hgcjeffrey 發表於 2012-4-6 22:51
ken125111 當前離線
hgcjeffrey 當前離線
majai214 當前離線
生活態度
K_C_ 當前離線
我係毒霸,唔好惹我~~~~~~ ... ...
頂佢, 訂左4粒穿板, 點知寄得兩粒黎, 今日先補寄返兩粒比我 majai214 發表於 2012-4-10 16:55
咪好囉,成日都有新玩具. K_C_ 發表於 2012-4-10 17:02
mars123ha4 當前離線
中級會員