原帖由 ronaldlee1607 於 2009-6-9 17:45 發表
高手中的新手(偽)

我都好同意 ,...
全都系 $$$$$$ 貴野 ....

TOP

先上兩張效能測式溫度圖.而家係用緊普通水做住測試.

睇下大大們比D意見.是否還有改善空間..而家仲係試水期間.遲下會再入返水冷液.

小弟遇到了小許問題,希望師兄們能幫小第解決,或睇下各位師兄有無其他高見。

1,d5泵照我現在的水道看,是否有足夠能力?小弟再在是選了5亦是最高速了,但係感覺上有點力不從心。。

2,如果唔行雙水道,還有沒有其他可行的選擇!!?

3,請問有沒有師兄配置上和小弟差唔多,而係行雙水道作溫度上的比較?

4,機尾抽出那兩把風扇,如果再加兩把風扇上機尾冷排上,會不會浪費了機尾抽出的兩把風扇,感覺好像作用不大。或有沒有更好的方法!!?
感請各位師兄幫忙!!


火山燒機半小時 4G


FurMark燒下張卡


[ 本帖最後由 purplepaper 於 2009-6-10 22:17 編輯 ]

TOP

型,真係好少睇到有人改泵放機頂...有米更加不在話下...

TOP

新手都可以買高级嘢傘

TOP

原帖由 MeiMei 於 2009-6-11 19:03 發表
新手都可以買高级嘢傘

都唔算係咩高偕野..

小弟只係抱住買左之後好耐都唔打算換先至買D比較有信心既野.

我試左幾日水...心理上覺得D5泵五個轉效能同溫度上都無咩分別...

遲D得閒做個五種水速既溫度測試

如果分別唔大.或無分別..咁追求水速係為咩呢!!?

我覺得好多師兄都係同小弟一樣."追求心安"!!?

TOP

原帖由 purplepaper 於 2009-6-11 22:20 發表

都唔算係咩高偕野..

小弟只係抱住買左之後好耐都唔打算換先至買D比較有信心既野.

我試左幾日水...心理上覺得D5泵五個轉效能同溫度上都無咩分別...

遲D得閒做個五種水速既溫度測試

如果分別唔大.或無分別..咁追求水速係為咩呢!!?

我覺得好多師兄都係同小弟一樣."追求心安"!!?

師兄對的旦求心安 一買就要效果好
唔洗成日心思思再想換嘢

TOP

回覆 65# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

媽的...你這叫新手嗎?
你很像在組裝一副引擎的樣子!! 強啊!

果然是 Rich Man

TOP

樓主係有錢人一名
全部貴價貨

TOP

樓主係有錢人一名
全部貴價貨

TOP