先上兩張效能測式溫度圖.而家係用緊普通水做住測試.
睇下大大們比D意見.是否還有改善空間..而家仲係試水期間.遲下會再入返水冷液.
小弟遇到了小許問題,希望師兄們能幫小第解決,或睇下各位師兄有無其他高見。
1,d5泵照我現在的水道看,是否有足夠能力?小弟再在是選了5亦是最高速了,但係感覺上有點力不從心。。
2,如果唔行雙水道,還有沒有其他可行的選擇!!?
3,請問有沒有師兄配置上和小弟差唔多,而係行雙水道作溫度上的比較?
4,機尾抽出那兩把風扇,如果再加兩把風扇上機尾冷排上,會不會浪費了機尾抽出的兩把風扇,感覺好像作用不大。或有沒有更好的方法!!?
感請各位師兄幫忙!!
火山燒機半小時 4G

FurMark燒下張卡

[ 本帖最後由 purplepaper 於 2009-6-10 22:17 編輯 ] |