二次創作
FeverMike 發表於 2014-6-25 08:00


唔喺二次黎架~有一次某人自製好超好味既金條跟住講架

TOP

9半番工,啱啱先番到...今次真喺大鑊了

TOP

9半番工,啱啱先番到...今次真喺大鑊了
fatdumm 發表於 2014-6-25 10:30

TOP

全部大大早晨!
royho 發表於 2014-6-25 09:38



    be哥早

TOP

CHING套野見到都流晒口水

TOP

三張咁重的顯卡會唔會令底板彎曲變形???
底板後有無安裝背板作成托???

TOP

三張咁重的顯卡會唔會令底板彎曲變形???
底板後有無安裝背板作成托???
idevil 發表於 2014-7-2 09:52


不會變形的

TOP

不會變形的
chris05 發表於 2014-7-2 13:25


三張變四張

TOP

本來諗住部S3都夠玩的......點知受不住黑大同肥鴨引誘下又再落水了...........
機箱早前有ching開過箱 ...
chris05 發表於 2014-2-4 18:27


哇。。。上上落落, 又大又細箱。。。厲害

TOP

幾時更新呀?

TOP