fatdumm 當前離線
進階會員
二次創作 FeverMike 發表於 2014-6-25 08:00
TOP
pochaccoandxo 當前離線
9半番工,啱啱先番到...今次真喺大鑊了 fatdumm 發表於 2014-6-25 10:30
全部大大早晨! royho 發表於 2014-6-25 09:38
idevil 當前離線
chris05 當前離線
三張咁重的顯卡會唔會令底板彎曲變形??? 底板後有無安裝背板作成托??? idevil 發表於 2014-7-2 09:52
可愛老坑 當前離線
不會變形的 chris05 發表於 2014-7-2 13:25
i_djinn 當前離線
特級會員
本來諗住部S3都夠玩的......點知受不住黑大同肥鴨引誘下又再落水了........... 機箱早前有ching開過箱 ... chris05 發表於 2014-2-4 18:27
raymond1688 當前離線