漏水??
i_djinn 發表於 2012-6-14 22:28


比漏水更衰啊~~

TOP

咁就乖啦 仲要叫人施捨下我呀
melody20541 發表於 14/6/2012 22:22



ok
豪哥話大家有咩狗屎垃圾唔要可以施捨下佢, 唔該晒      

TOP

回復 631# tc3335


即係??

TOP

ok
豪哥話大家有咩狗屎垃圾唔要可以施捨下佢, 唔該晒       ...
FeverMike 發表於 2012-6-14 22:33


唔知林師傅有冇D包既甜品 有既請你地去食

TOP

即係??
FeverMike 發表於 2012-6-14 22:34


個時初次下坑~
係大陸茶友得知e個牌子夠平,不過效能一般。岩晒我為左靚而上水既人~
咁就訂左個CPU block試下囉~其實個時我都遇左一分錢一分貨,唔會有咩要求啦~
點知一到,個block上下蓋係對唔齊,雖然得好小,拆出黎睇原來螺絲位有問題
再加上我怕漏水,所以退貨啦,賣家都肯換俾我~

第2個再送來時,我怕問題再有~
咁又拆來睇啦~點知今次又到佢水道d坑好有問題~粗幼不一,有d銅柱仲有小小變形咁呢~
再一次心結而退貨啦,好在賣家好好人肯退錢~~
個時就blacklist左TB既量產block啦~~

以上係2年前既情況~可能現在好左我唔知~
不過個人意見~唔好話我抵壞佢名聲啊~~

TOP

回復 583# btf_bb

唔知林師傅有冇D包既甜品 有既請你地去食
melody20541 發表於 14/6/2012 22:42


先多謝豪哥!!
林師傅唔該做野, 為豪哥設計一款包的甜品

TOP

回復 635# tc3335

我完全明白了

TOP

回復 635# tc3335


    算把啦...人地收你幾百蚊...真係成本都要...佢果D唔同EK大量生產...我敢說...BY的成本不會比EK低多少,因為EK那邊也是很落後的地區人工唔貴...

手工~~算了吧...冇得同外國比...聽人說前幾年有D還是人手車的...不是CNC的

TOP

唔知林師傅有冇D包既甜品 有既請你地去食
melody20541 發表於 2012-6-14 22:42



  整2個奶黃包過你吃~  ~

TOP

回復 639# tc3335


    奶黃鮑...比較有興趣

TOP