ridickidonky 當前離線
中級會員
TOP
royho 當前離線
特級會員
** GPU 唔會 上水. 因為 GTX780 公版冇得 O.C. ... 上黎都冇咩用... 將會係第1次自組. 因為料會係12月美國 ... wayneho000 發表於 2013-11-20 14:31
cubbyz 當前離線
進階會員
NG 當前離線
唐賓南紀念中學 當前離線
http://cdn.userbenchmark.com/r
fatdumm 當前離線