回復  可愛老坑

我想睇炸條條
yaocc0456 發表於 2013-9-24 07:45

可能炸雞腿

TOP

支持下油炸雞先~

TOP

睇黎保我地命偉大既船工程c忙緊呢個油冷
好期待啊

TOP

本帖最後由 i_djinn 於 2013-9-24 23:22 編輯
回復  polarhei

呢樣野,我成年前問過,你係想浸油定喉行油先,浸油你就5好諗,原因以後d硬件5洗要。行油 ...
可愛老坑 發表於 2013-8-21 01:36


成口油...哈哈

等睇油兄報告...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

應該有吧

TOP

都一周年啦,賀一賀佢

TOP

等緊跟你學野

TOP

都一周年啦,賀一賀佢
pochaccoandxo 發表於 16-9-2014 19:00


一年後的今日仲未鎖POST
呢個POST一定好有討論價值
工程C樓主快D出黎找數啦 比人唱大隻廣得把口就唔好啦

TOP

油王~ 我想同你合作開番個更強的壇,我有特級精製香豬油,應該可以了。
你有不用的硬體嗎?最低要求是 902 雙缸雙篩組合先有意思。



TOP