FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
進階會員
呢次唔消費都唔得。 royho 發表於 24/6/2013 19:34
TOP
hangck 當前離線
用咁多?點洗?新手求教 FeverMike 發表於 2013-6-24 18:17
你都新手玩嘢 我自己覺得咁樣洗排ok 冷排出入水加兩條膠喉 直接倒滿萬潔靈落去 見到兩邊水 ... hangck 發表於 24/6/2013 21:18
d萬潔靈會轉色?冷排裏面會令身? FeverMike 發表於 2013-6-24 21:22
chris05 當前離線
回復 hangck 我只用熱水 我直頭係門外漢 FeverMike 發表於 2013-6-24 22:11
我上次隻540排就係用佢個方法用左成支萬潔靈,有冇睇過乾唔乾凈@@ chris05 發表於 24/6/2013 22:14
你用紅水點會乾淨? FeverMike 發表於 2013-6-24 22:21
yaocc0456 當前離線
royho 當前離線
特級會員