呢次唔消費都唔得。
royho 發表於 24/6/2013 19:34



有保嘛

TOP

用咁多?點洗?新手求教
FeverMike 發表於 2013-6-24 18:17

你都新手玩嘢
我自己覺得咁樣洗排ok
冷排出入水加兩條膠喉
直接倒滿萬潔靈落去
見到兩邊水喉都有萬潔靈就收手
小心過多拿到冷排面上油
等萭潔靈拿3分鐘到
跟住用清水沖番乾淨就可以
洗3至4到攪掂
依個方法我覺得ok

TOP

你都新手玩嘢
我自己覺得咁樣洗排ok
冷排出入水加兩條膠喉
直接倒滿萬潔靈落去
見到兩邊水 ...
hangck 發表於 24/6/2013 21:18



   
d萬潔靈會轉色?冷排裏面會令身?

TOP

d萬潔靈會轉色?冷排裏面會令身?
FeverMike 發表於 2013-6-24 21:22

唔會變色
會令咗少少

TOP

回復 54# hangck


   

我只用熱水

我直頭係門外漢

TOP

回復  hangck


   

我只用熱水

我直頭係門外漢
FeverMike 發表於 2013-6-24 22:11

我上次隻540排就係用佢個方法用左成支萬潔靈,有冇睇過乾唔乾凈@@

TOP

我上次隻540排就係用佢個方法用左成支萬潔靈,有冇睇過乾唔乾凈@@
chris05 發表於 24/6/2013 22:14



   

你用紅水點會乾淨?

TOP

你用紅水點會乾淨?
FeverMike 發表於 2013-6-24 22:21



    係Woo, sorry 忘記了@@

TOP

錯哂唔係alphacool
係OCOOL

TOP

你用紅水點會乾淨?
FeverMike 發表於 2013-6-24 22:21



我重諗緊用紅水定蒸餾水

TOP