CK 師兄, 我俾你個M8毒到我好忐忑
so2000 發表於 2012-9-13 00:23


哈哈個箱真係正嘢嚟

TOP

佢個箱超巨型
我間房真係放唔落

TOP

如CK師兄, 應該係闊, 成15" 闊! 不過佢擴充力一流, 加多個腳裝冷排都得!!!!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 1# 210843474

唔好全部名牌都够嘅,我初學玩時$2000都可以玩到,總比一體式強很多
xspc冷頭$350
水箱$250
pump$450
xspc240cm厚排$650
喉和其它配件$大約400
可到深之都一樓参觀吓

TOP

以前PD820+7900 一隻泠排一個10vDDC 已經攪掂, 夾埋都係千鬆d
家下d hw 又冇咁熱水冷技術又成熟左, 反而d "入門" 野野都千幾二千...

TOP

taobao can help....

TOP