我通常話2手 個傻仔大平賣超值抵
自己就係個傻仔
yaocc0456 發表於 2012-6-10 14:55


我都用過啊~~不過對方唔多信囉~~

TOP

回復 551# tc3335


    佢都係半信半疑
不過都係算數

TOP

當然好啦我又可以用下
melody20541 發表於 10/6/2012 14:57



點會要等豪哥教先識呢招,真頭係舖頭買完不經朋友手都仲得 ^^"

TOP

佢只理價錢,用得耐唔耐唔係重點
tc3335 發表於 10/6/2012 14:56



    價錢任你講架啫 ^^"

TOP

回復 552# yaocc0456

回復 551# tc3335


疑點利益歸於被告,好多人都走法律罅

TOP

當然好啦我又可以用下
melody20541 發表於 2012-6-10 14:57


我地個d,你應該都已經玩壓晒架啦之前~~~

TOP

so cool

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

    佢都係半信半疑
不過都係算數
yaocc0456 發表於 2012-6-10 15:02


其實我覺得佢地係覺得都買左啦,講都無用啦~

TOP

價錢任你講架啫 ^^"
FeverMike 發表於 2012-6-10 15:51


上網方便左,只要知道大約牌子同型號就無得虛報架啦~

TOP