tc3335 當前離線
進階會員
我通常話2手 個傻仔大平賣超值抵 自己就係個傻仔 yaocc0456 發表於 2012-6-10 14:55
TOP
yaocc0456 當前離線
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
當然好啦我又可以用下 melody20541 發表於 10/6/2012 14:57
佢只理價錢,用得耐唔耐唔係重點 tc3335 發表於 10/6/2012 14:56
當然好啦我又可以用下 melody20541 發表於 2012-6-10 14:57
352345 當前離線
初級會員
btf_bb 當前離線
Banned
佢都係半信半疑 不過都係算數 yaocc0456 發表於 2012-6-10 15:02
價錢任你講架啫 ^^" FeverMike 發表於 2012-6-10 15:51