FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
進階會員
TOP
to_chan 當前離線
Banned
我同你相反,我需要嘅唔係花樽 to_chan 發表於 10/6/2012 21:31
melody20541 當前離線
回復 FeverMike 最想換機箱-->caselabs(M8) hangck 發表於 2012-6-10 21:09
hangck 當前離線
felixku 當前離線
回復 hangck 咁又o岩 , 有部份人(包括我)玩水唔係全為散熱, 仲為左望到機箱入面自己建立嘅野 ... FeverMike 發表於 2012-6-10 21:21
我同你唔同,我直頭唔使咩散熱,只要靚就OK... felixku 發表於 10/6/2012 22:43
哈哈, 雖然師兄話直頭唔使咩散熱, 但我睇過師兄嘅posts兩者兼備 FeverMike 發表於 2012-6-10 22:52
yaocc0456 當前離線