我upgrade左啦
pochaccoandxo 發表於 9/4/2014 13:29



   
出圖比我偷下師啦

TOP

出圖比我偷下師啦
FeverMike 發表於 2014-4-9 13:35


佢UP左喇 黑哥乜你見唔倒咩

TOP

我upgrade左啦
pochaccoandxo 發表於 2014-4-9 13:29


有冇多D相等我學下野? ^,^

TOP

出圖比我偷下師啦
FeverMike 發表於 2014-4-9 13:35


就係唔靚,費事傷眼

TOP

就係唔靚,費事傷眼
pochaccoandxo 發表於 2014-4-9 14:30


大師級既屈喉點會唔令呢@,@

TOP

大師級既屈喉點會唔令呢@,@
chris05 發表於 2014-4-9 16:35

點會大師級,呀老坑兄同池哥個d先叫大師級

TOP

點會大師級,呀老坑兄同池哥個d先叫大師級
pochaccoandxo 發表於 9/4/2014 17:06



   

c大話你係就係


TOP

c大話你係就係
FeverMike 發表於 2014-4-9 17:40



   

TOP

回復 2# chris05


睇睇下覺得.....如果用白喉可能仲襯

TOP

回復  chris05


睇睇下覺得.....如果用白喉可能仲襯
FeverMike 發表於 2014-4-9 22:57
+1

TOP