ccwtitan 當前離線
中級會員
回復 felixku 回復 FeverMike 唔該兩位 今晚去日本城問下 Dump咗幾個月, 要開工啦! ... lamech 發表於 2012-8-8 13:41
TOP
回復 ccwtitan M5F 有乜好... samtch 發表於 2012-8-8 14:11
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
進階會員
等我今晚買埋支維他純白色水冷液就可以問PO... felixku 發表於 8/8/2012 13:54
lamech 當前離線
回復 ccwtitan ching, 我唸住今晚幫襯太和日本城喎, 有無檸檬酸買呀? lamech 發表於 8/8/2012 14:19
回復 ccwtitan ching, 我唸住今晚幫襯太和日本城喎, 有無檸檬酸買呀? lamech 發表於 2012-8-8 14:19
好明顯未裝修好... FeverMike 發表於 2012-8-8 14:22
felixku 當前離線
等你出手好耐 維他白水??? FeverMike 發表於 2012-8-8 14:17