TOP

FeverMike 發表於 2014-4-8 19:26


其實你玩開双gpu,應該知係5係兩粒都一樣温

TOP

回復 512# 可愛老坑


   

我乜都唔識架

TOP

回復  可愛老坑


   

我乜都唔識架
FeverMike 發表於 2014-4-9 06:58


黑哥進度如何?

TOP

回復 514# raymond1688


黑仔0進度

TOP

回復  raymond1688


黑仔0進度
FeverMike 發表於 2014-4-9 11:47


唉黑哥 我都差唔多要更新喇
你重係0進度

TOP

唉黑哥 我都差唔多要更新喇
你重係0進度
alex29 發表於 9/4/2014 12:00



都冇叫你等我, u gogogo

TOP

都冇叫你等我, u gogogo
FeverMike 發表於 2014-4-9 12:03


諗住可以偷下師吖嘛

TOP

諗住可以偷下師吖嘛
alex29 發表於 9/4/2014 12:19



   
我就係等各大大起貨/更新,比我偷下師先有能力繼續

TOP

我就係等各大大起貨/更新,比我偷下師先有能力繼續
FeverMike 發表於 2014-4-9 12:45


我upgrade左啦

TOP