回復 489# melody20541


    你味試過點知呢
唔通你自卑

TOP

本帖最後由 melody20541 於 2012-6-8 23:13 編輯
回復  melody20541



豪哥你講得都冇錯, 我冇意思challenge你

我識野唔多靠估架  ...
FeverMike 發表於 2012-6-8 23:06

玩下姐  其實PSU 應該冇咩熱風架啦
都比480抽晒..... 多把38MM 都係比480生風

TOP

回復  melody20541


    你味試過點知呢
唔通你自卑
yaocc0456 發表於 2012-6-8 23:08


唔通你......岩果D野

TOP

因為下層咁樣排,應該要開背板走風~但我又唔想再去訂野住~
所以咪用一把扇諗推緊d熱氣去機後面個原PSU位 ...
tc3335 發表於 2012-6-8 21:59


傻豬黎既....唔加都得啦
3入4出 負壓仲邊會有熱風...

TOP

玩下姐  其實PSU 應該冇咩熱風架啦
都比480抽晒..... 多把38MM 都係比480生風 ...
melody20541 發表於 8/6/2012 23:11



豪哥, 我都係玩下先同你"沙冧"

TOP

豪哥, 我都係玩下先同你"沙冧"
FeverMike 發表於 2012-6-8 23:22


真係嬲

TOP

回復 496# melody20541

quote]回復  melody20541


    又騙人入局叔叔話齊
我不依
yaocc0456 發表於 8/6/2012 23:30 [/quote]

又騙人入局池哥話齋: 我唔信!!

TOP

CD位擋片同天窗圖案
係我睇緊唔知咩戲 剪下2張圖叫佢自己想像
我呢D地盆老粗邊到會畫 ...
yaocc0456 發表於 2012-6-8 23:03


可能你幫襯開呢~
我上次問過佢,佢話自定圖案要自己搞好,再俾佢睇下有無可能做到先~
無得代畫

TOP

師兄我講明先, 我同你討論嘅嘢主要係靠感覺, 冇乜數據或往績支持架  
我覺得你果把120x38mm風扇 ...
FeverMike 發表於 2012-6-8 22:58

最主要都係比480多D生風.....
我叫佢咁做架....
係咪有意見
melody20541 發表於 2012-6-8 23:01



其實你都講得岩,剛剛試左,佢就算Max RPM風都好散~
真係好似MM師兄話,俾多少少流動空氣個排~
因為要將d熱氣推走應該好難,就算得,排同排中間有幾條喉block住
應該都幾難走到~
可能要轉用AP121先得~e把d風係勁,不過風好散唔夠集中~

TOP

傻豬黎既....唔加都得啦
3入4出 負壓仲邊會有熱風...
melody20541 發表於 2012-6-8 23:15


其實我係怕入多過出去~因為下層空間不大~
BOTTOM_4(1).jpg

TOP