yaocc0456 當前離線
進階會員
TOP
melody20541 當前離線
回復 melody20541 豪哥你講得都冇錯, 我冇意思challenge你 我識野唔多靠估架 ... FeverMike 發表於 2012-6-8 23:06
回復 melody20541 你味試過點知呢 唔通你自卑 yaocc0456 發表於 2012-6-8 23:08
因為下層咁樣排,應該要開背板走風~但我又唔想再去訂野住~ 所以咪用一把扇諗推緊d熱氣去機後面個原PSU位 ... tc3335 發表於 2012-6-8 21:59
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
玩下姐 其實PSU 應該冇咩熱風架啦 都比480抽晒..... 多把38MM 都係比480生風 ... melody20541 發表於 8/6/2012 23:11
豪哥, 我都係玩下先同你"沙冧" FeverMike 發表於 2012-6-8 23:22
tc3335 當前離線
CD位擋片同天窗圖案 係我睇緊唔知咩戲 剪下2張圖叫佢自己想像 我呢D地盆老粗邊到會畫 ... yaocc0456 發表於 2012-6-8 23:03
師兄我講明先, 我同你討論嘅嘢主要係靠感覺, 冇乜數據或往績支持架 我覺得你果把120x38mm風扇 ... FeverMike 發表於 2012-6-8 22:58
最主要都係比480多D生風..... 我叫佢咁做架.... 係咪有意見 melody20541 發表於 2012-6-8 23:01
傻豬黎既....唔加都得啦 3入4出 負壓仲邊會有熱風... melody20541 發表於 2012-6-8 23:15