00140999 當前離線
中級會員
TOP
fatdumm 當前離線
進階會員
機箱 買返個會好睇好多 00140999 發表於 2014-8-2 01:34
gm167maki 當前離線
喺d線要執執者~ fatdumm 發表於 2014-8-2 02:51 AM
idevil 當前離線
之前我仲淘左個水冷殺菌彈,我話用順X送貨 我等左幾日未見佢發貨,再問下佢啦,佢話係香港發貨用平郵寄緊俾我 ... LI-CC 發表於 24-7-2014 01:17
LI-CC 當前離線
我剛剛都淘左水冷液 我叫佢送到代取店舖我上去羅湖拎幾日就送到 早知你要我一次過買多幾支唔駛你等得咁辛 ... idevil 發表於 2014-8-4 23:09
brian1024 當前離線
阿然
kimlam666 當前離線
我有冇睇錯.....成套水得一隻27MM 120排??唔超都...... kimlam666 發表於 2014-8-5 00:41
我仲有隻240排諗緊點裝 LI-CC 發表於 5/8/2014 00:58