機箱 買返個會好睇好多

TOP

機箱 買返個會好睇好多
00140999 發表於 2014-8-2 01:34


喺d線要執執者~

TOP

喺d線要執執者~
fatdumm 發表於 2014-8-2 02:51 AM



    好大秋線、執執佢真系會好睇好多

TOP

之前我仲淘左個水冷殺菌彈,我話用順X送貨
我等左幾日未見佢發貨,再問下佢啦,佢話係香港發貨用平郵寄緊俾我
...
LI-CC 發表於 24-7-2014 01:17


我剛剛都淘左水冷液 我叫佢送到代取店舖我上去羅湖拎幾日就送到
早知你要我一次過買多幾支唔駛你等得咁辛苦

TOP

我剛剛都淘左水冷液 我叫佢送到代取店舖我上去羅湖拎幾日就送到
早知你要我一次過買多幾支唔駛你等得咁辛 ...
idevil 發表於 2014-8-4 23:09


唔緊要啦,之前未送黎就急,而家都送左黎,之前驚一支唔夠
而家裝完1支叫岩岩好靜10%夠用, 而家係諗住買定後備
後備唔急,慢慢再搵

TOP

TOP

我有冇睇錯.....成套水得一隻27MM 120排??唔超都......

TOP

本帖最後由 LI-CC 於 2014-8-5 01:03 編輯
我有冇睇錯.....成套水得一隻27MM 120排??唔超都......
kimlam666 發表於 2014-8-5 00:41


我本身係買240排諗住裝機頂機內,之後發覺機頂唔夠位裝,之後買多隻120排裝機背頂住先
而家可能要買加長鑼絲外裝隻240排係機頂,仲諗緊點搞

TOP

我仲有隻240排諗緊點裝
LI-CC 發表於 5/8/2014 00:58



    你有冇OC??如果OC埋,加多隻240都勉強

TOP

回覆 49# kimlam666

無,日常上網,間中打機,睇video多,應該唔需要OC
裝水冷我都係想學多樣野,效果其次

之前自己換新底版, CPU,顯卡, 都係第一次自己換,我本身連切機都唔識
而家自己換左幾樣野,相信切部新機而家自己都搞得掂

TOP