又一個中毒了

TOP

3對QDC

TOP

回復  wonghoyat


    planning 往往都係最重要..
wayneho000 發表於 2013-11-20 18:25



    機箱問題係一開始根本無num過火爐有gum強大,所以打算風冷算,但點知真係低估左佢,搞到宜家個機箱裝水冷十分麻煩

TOP

機箱問題係一開始根本無num過火爐有gum強大,所以打算風冷算,但點知真係低估左佢,搞到宜家個機箱 ...
wonghoyat 發表於 2013-11-20 19:22

玩水冷最頭痛冇地方
冇地方放大箱又好難玩水(冷排)

TOP

玩水冷最頭痛冇地方
冇地方放大箱又好難玩水(冷排)
hangck 發表於 2013-11-20 20:01



    我唔係無地方.......係無錢買機箱

TOP

我唔係無地方.......係無錢買機箱
wonghoyat 發表於 2013-11-20 20:02

箱便有便玩睇自己

TOP

箱便有便玩睇自己
hangck 發表於 2013-11-20 20:03



    宜家hea整住先(雖然都好黑,一樣野接一樣野出問題),遲D換機箱先考慮上GPU,甚至MB

TOP

3粒快擰??
用黎"手定"人??

TOP

回復 43# wonghoyat


    update 左我個 planning Map

TOP

留名等睇靚仔水冷

TOP