ok041094 當前離線
笑如曇花,愁似怒風,汝愁蓋笑,吾無能也
進階會員
TOP
pochaccoandxo 當前離線
wonghoyat 當前離線
Alex
回復 wonghoyat planning 往往都係最重要.. wayneho000 發表於 2013-11-20 18:25
hangck 當前離線
機箱問題係一開始根本無num過火爐有gum強大,所以打算風冷算,但點知真係低估左佢,搞到宜家個機箱 ... wonghoyat 發表於 2013-11-20 19:22
玩水冷最頭痛冇地方 冇地方放大箱又好難玩水(冷排) hangck 發表於 2013-11-20 20:01
我唔係無地方.......係無錢買機箱 wonghoyat 發表於 2013-11-20 20:02
箱便有便玩睇自己 hangck 發表於 2013-11-20 20:03
ivanng213 當前離線
ivan..
ridickidonky 當前離線
中級會員
dclwa2301 當前離線
初級會員