未返到屋企,但凶多吉少
FeverMike 發表於 2013-6-24 18:19



    希望冇事呢@@

TOP

一枝攪掂
hangck 發表於 2013-6-24 18:12



    你洗完排先問你借粒野來用@@

TOP

[quote]你講左我句台詞
FeverMike 發表於 2013-6-24 18:09 [/quote
2隻SR1比多幾百買到3隻86MM排 ...
hangck 發表於 24/6/2013 18:14



   

我知,我都係咁幫ocool做打手

TOP

未返到屋企,但凶多吉少
FeverMike 發表於 2013-6-24 18:19



   咩樹?

TOP

咩樹?
royho 發表於 24/6/2013 18:21


突然死亡,壽終正寢

TOP

回復 40# FeverMike


部機發生咩事

TOP

突然死亡,壽終正寢
FeverMike 發表於 2013-6-24 18:23



    Which part?

TOP

Which part?
royho 發表於 24/6/2013 19:21



   
perhaps cpu

TOP

perhaps cpu
FeverMike 發表於 24/6/2013 19:23



   

no spare part for testing, and lazy to dismantle

TOP

no spare part for testing, and lazy to dismantle
FeverMike 發表於 2013-6-24 19:24


呢次唔消費都唔得。

TOP