回復  210843474

快快刪名la
btf_bb 發表於 2012-9-12 20:13


好期待星期五囉野

TOP

算唔算係水冷 外國個D玩到咁SM
http://www.youtube.com/watch?v=Nh4ENJG0xd8&feature=related

TOP

算唔算係水冷 外國個D玩到咁SM
210843474 發表於 2012-9-12 20:48


    又油冷好悶

TOP

又油冷好悶
hihi二段ff 發表於 2012-9-12 21:35



小弟見識小

TOP

小弟見識小
210843474 發表於 2012-9-12 21:47


    之前好多人po過條片

TOP

其實係咪冷排越大,散熱越好??

TOP

其實係咪冷排越大,散熱越好??
micchan218hk 發表於 2012-9-12 22:33


可以咁講

TOP

可以咁講
hangck 發表於 2012-9-12 22:46



搞度我都想玩下!!
想外置返個360玩下!!

TOP

搞度我都想玩下!!
想外置返個360玩下!!
micchan218hk 發表於 2012-9-12 22:57


    同埋fpi

TOP

可以咁講
hangck 發表於 2012-9-12 22:46


CK 師兄, 我俾你個M8毒到我好忐忑

TOP