回復 31# i_djinn


    買3隻, 死2隻, 1隻未用

TOP

回復  i_djinn


    買3隻, 死2隻, 1隻未用
HKDMC 發表於 2012-8-15 23:52



    哈哈...果然毒王...

TOP

食餅乾
FeverMike 發表於 2012-8-15 23:46



    食貴價餅干呀!

    我現家都上網找下資料
    睇下有D乜野可以選擇
   
    成套水冷 我估最大個舊野 應該都係冷排 (考慮1個 120排內置 + 240排外置)
    最多放棄一D HDisk位用黎放冷排
    但個箱甘細 想問D水管 要點走 先好 (太短會否影響散熱效果)

TOP

回復  i_djinn


    買3隻, 死2隻, 1隻未用
HKDMC 發表於 2012-8-15 23:52



    甘大獲
    但真係好型wor
    你甘貴買返黎 如果漏水.......   又真係幾慘下

TOP

食貴價餅干呀!

    我現家都上網找下資料
    睇下有D乜野可以選擇
   
    成套水冷 我估最大個 ...
FTO 發表於 2012-8-16 00:05


太短唔會...不過喉難屈...

TOP

回復 44# FTO


    漏水個位可以修補到

TOP

食貴價餅干呀!

    我現家都上網找下資料
    睇下有D乜野可以選擇
   
    成套水冷 我估最大個 ...
FTO 發表於 16/8/2012 00:05


喉越短越好,唔好諗住用4分厚,真係冇乜機會屈到

TOP

哈哈...果然毒王...
i_djinn 發表於 16/8/2012 00:04



名不虛傳呢!

TOP

名不虛傳呢!
FeverMike 發表於 2012-8-16 04:07


早就領教過毒王既毒......
你係唔係想試下

TOP

早就領教過毒王既毒......
你係唔係想試下
melody20541 發表於 16/8/2012 07:50


你都係毒王之一,怕咩吖?

係我呢種嘍囉要小心中毒啫

TOP