原帖由 kkepic 於 2009-6-16 03:05 發表

如果比賽規則可以比以前早多一個月就公布就更好了
可以有多點時間準備,

唔知點解我更係覺得今年係會玩"ITX"


吓! ITX!!!!噤未無得參加!

TOP

好勁
looking forward to the test report

[ 本帖最後由 bo_khh 於 2009-6-17 02:48 編輯 ]

TOP

原帖由 bo_khh 於 2009-6-17 02:47 發表
好勁
looking forward to the test report


希望到時有一個好報告比大家睇!

TOP

太好啦 ~
我地香港MOD CASE既水平又邁向一個新定點.

TOP

原帖由 gogogomp5 於 2009-6-17 02:04 發表


吓! ITX!!!!噤未無得參加!

咁又唔係咁~
MOD CASE比賽世界上大大話話每年有數十個~
每一個場地比賽都有佢地比賽既規則~
唔一定局限係香港.
近近地中國個每年一度SUPERMOD都可以.

TOP

原帖由 ranlai 於 2009-6-19 07:08 發表

咁又唔係咁~
MOD CASE比賽世界上大大話話每年有數十個~
每一個場地比賽都有佢地比賽既規則~
唔一定局限係香港.
近近地中國個每年一度SUPERMOD都可以.


身為香港人緊係想係香港比賽!
不過我都打定輸數無得參加 ,點都好算係收山作品,遲d post 上來比大家欣賞!

TOP

原帖由 gogogomp5 於 2009-6-19 23:23 發表


身為香港人緊係想係香港比賽!
不過我都打定輸數無得參加 ,點都好算係收山作品,遲d post 上來比大家欣賞!


收山!!!我仲打算向你偷C~
香港比賽有五個有你咁既水平就真係GOOD GOOD啦~
E+計埋你我知道有兩個~

用香港個朵,出去行轉返黎都唔錯呀~
出面其他國家(緊係除左台灣同中國)既人以為HK無CASE MOD.
直至上年年尾UK同US個面都覺得無~

TOP

原帖由 gogogomp5 於 2009-6-19 23:23 發表


身為香港人緊係想係香港比賽!
不過我都打定輸數無得參加 ,點都好算係收山作品,遲d post 上來比大家欣賞!


我都係估吓姐,未必一定玩ITX架,
不過如果係玩自由創作既機率我估就應該會比較低d,
因為如果出現一d求其找一些"現繩"外殼
例如係花盤,微波爐,hello高達模型,電視機等既外殼,
裏面就裝底板,完全無個人設計可言,就當係新設計
(因為只是找成品的外殼而不加修飾)
萬一出現依一類作品就真係唔知點比分好

以上純熟個人想法,和hkepc立場無關

TOP

原帖由 kkepic 於 2009-6-20 01:47 發表


我都係估吓姐,未必一定玩ITX架,
不過如果係玩自由創作既機率我估就應該會比較低d,
因為如果出現一d求其找一些"現繩"外殼
例如係花盤,微波爐,hello高達模型,電視機等既外殼,
裏面就裝底板,完全無個人設計可言,就當係新設計
(因為只是找成品的外殼而不加修飾)
萬一出現依一類作品就真係唔知點比分好

以上純熟個人想法,和hkepc立場無關

你令我唸起COOKER~
同埋佢當年講既一句說話:
SEARCH左幾千個SITE,全部CASE都係正方形,同長方形~
我係個SITE到都好想面對面同佢講句,眼淺近D你睇下我隻甲蟲早你個COOKER幾個月出世~

TOP

原帖由 ranlai 於 2009-6-20 01:54 發表

你令我唸起COOKER~
同埋佢當年講既一句說話:
SEARCH左幾千個SITE,全部CASE都係正方形,同長方形~
我係個SITE到都好想面對面同佢講句,眼淺近D你睇下我隻甲蟲早你個COOKER幾個月出世~

唔須講得咁直架~
不過我都唔希望碰上這種對手,
因為如果大家對美學的觀點不同的話是得不到共識的.

TOP