提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

洗濕個頭問你點忍
to_chan 發表於 7/6/2012 21:05



果個係最壞打算, 果步之前仲有D野攪作, 如果唔需要行到果步都OK的話, 我就放佢一馬唔劏佢   

TOP

回復  FeverMike


    完全冇問題la,街坊師兄
btf_bb 發表於 7/6/2012 21:09



多謝, 到時如果真係有需要我就唔客氣喇   

TOP

多謝樓上鼓勵~~~
太多不如意呢~~我要好好檢討下

TOP

回復 455# tc3335


我估D老手都試過不如意情況,諗辦法個過程艱苦但過癮 XD

TOP

回復  tc3335


我估D老手都試過不如意情況,諗辦法個過程艱苦但過癮 XD
FeverMike 發表於 8/6/2012 18:20


補充:最怕冇辦法啫 ^^"

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我估D老手都試過不如意情況,諗辦法個過程艱苦但過癮 XD
FeverMike 發表於 2012-6-8 18:20


唉,現在做左出黎好多野都同草圖or諗出既有出入~
有d都還好可以改~但有d已經動左工~
現在諗緊點樣補救中~

TOP

    我玩我部機個頭痛左3日,左諗右諗,有d想死Tim,過到呢關完工後,你就會愛上"上水":g ...
btf_bb 發表於 2012-6-8 18:34


個放水會唔多好~~
現在我都諗緊點樣改動~

TOP