回復 420# hangck


   

TOP

回復  hangck
HKDMC 發表於 2013-6-28 18:26

型爆白扇+白排
咩冷排?

TOP

回復  hangck
HKDMC 發表於 2013-6-28 18:26


正,白色冷排邊度有?~??

TOP

TOP

回復  fatdumm

Alphacool ocool
hangck 發表於 2013-6-28 19:21


唔該師兄,第日換箱入番個先~

TOP

回復 422# hangck


    全白TFC 360

TOP

回復  hangck


    全白TFC 360
HKDMC 發表於 2013-6-28 19:57


絕種好耐估唔到仲有

TOP

掹車邊騎劫呢個post先  

P1060460.JPG

P1060462.JPG

P1060463.JPG

TOP

掹車邊騎劫呢個post先
FeverMike 發表於 2013-6-28 20:57



    是甚麼?

TOP

本帖最後由 ok041094 於 2013-6-28 21:06 編輯

回復 428# FeverMike
只見2條 D5 O-ring,最上應該是排...
左下是VGA block/水箱 右下是VGA!?

TOP