回復 409# melody20541


    係能 係你個人三心二意
你一定唔會用X79太貴
你要吃包到出年先買到

TOP

你唔去火箭
FeverMike 發表於 2012-8-3 22:16


用返D 你地球人常用既野
火箭D高科技怕你唔識

TOP

本帖最後由 melody20541 於 2012-8-3 22:34 編輯
回復  melody20541


    係能 係你個人三心二意
你一定唔會用X79太貴
你要吃包到出年先買到 ...
yaocc0456 發表於 2012-8-3 22:23

用Z77 都要6000 點解唔X79 玩6核呢....
我係窮姐 食包都可以食到個X79既

TOP

用返D 你地球人常用既野
火箭D高科技怕你唔識
melody20541 發表於 3/8/2012 22:28



你之前唔係話我火星人咩?

TOP

你之前唔係話我火星人咩?
FeverMike 發表於 2012-8-3 22:32


你似姐 都唔係 係到扮我D高科技生物

TOP

回復 413# melody20541


    你之前話死都唔會用X79

TOP

回復  melody20541


    你之前話死都唔會用X79
yaocc0456 發表於 3/8/2012 22:36



佢死左啦嘛

TOP

回復 417# FeverMike


    几時ge事

TOP

回復  FeverMike


    几時ge事
yaocc0456 發表於 2012-8-3 22:38

就係比你毒死囉
仲好講....

TOP

回復 418# yaocc0456


夾唔到對白

TOP