yaocc0456 當前離線
進階會員
TOP
melody20541 當前離線
你唔去火箭 FeverMike 發表於 2012-8-3 22:16
回復 melody20541 係能 係你個人三心二意 你一定唔會用X79太貴 你要吃包到出年先買到 ... yaocc0456 發表於 2012-8-3 22:23
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
用返D 你地球人常用既野 火箭D高科技怕你唔識 melody20541 發表於 3/8/2012 22:28
你之前唔係話我火星人咩? FeverMike 發表於 2012-8-3 22:32
回復 melody20541 你之前話死都唔會用X79 yaocc0456 發表於 3/8/2012 22:36
回復 FeverMike 几時ge事 yaocc0456 發表於 2012-8-3 22:38