有無ching玩s8?
tomhsh2013 發表於 2014-4-4 22:36


s5,s8 其實只是s3放大版,個人覺得呢個設計最多去到matx, 如果成塊atx平放個人覺得好難走位

TOP

s5,s8 其實只是s3放大版,個人覺得呢個設計最多去到matx, 如果成塊atx平放個人覺得好難走位 ...
chris05 發表於 2014-4-4 22:50



    我見s8唔係太大, 但放到勁多rad, space efficiency非常好

TOP

我見s8唔係太大, 但放到勁多rad, space efficiency非常好
tomhsh2013 發表於 2014-4-4 23:38
做晒功課,咁出左手未?

TOP

我見s8唔係太大, 但放到勁多rad, space efficiency非常好
tomhsh2013 發表於 2014-4-4 23:38


ching有興趣買番隻來參考下呢 ? +,+

TOP

本帖最後由 chris05 於 2014-4-5 02:38 編輯
得一張相咁小?有冇多的呀?
raymond1688 發表於 2014-4-4 19:31



    更新#2   

TOP

更新#2
chris05 發表於 2014-4-5 02:30


神級作品

TOP

神級作品
fatdumm 發表於 2014-4-5 03:20

神經作品就啱,~,~

TOP

神經作品就啱,~,~
chris05 發表於 2014-4-5 03:52


怕咩..聽日又有高人指教

TOP

怕咩..聽日又有高人指教
fatdumm 發表於 2014-4-5 03:57


你都係高人黎架@,@

TOP

你都係高人黎架@,@
chris05 發表於 2014-4-5 03:59


我只喺一張白紙...
差d唔記得要拆隻ssd比人

TOP