lamech 當前離線
進階會員
TOP
royho 當前離線
特級會員
呢兩隻qdc有咩分別? lamech 發表於 2013-6-28 01:04
回復 royho 公毑接口? lamech 發表於 2013-6-28 01:08
fatdumm 當前離線
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
請問果把NB扇要幾銀啊?~ 喺咪真喺好勁架?~ fatdumm 發表於 28/6/2013 01:41
主要係比唔想用GT嘅人用 我都入左3把備用 FeverMike 發表於 2013-6-28 08:52
即喺差唔多定勁D... 兩舊幾一百?~ fatdumm 發表於 28/6/2013 09:29
我(不準確地)test過,名有千秋 FeverMike 發表於 2013-6-28 10:06