TOP

呢兩隻qdc有咩分別?
lamech 發表於 2013-6-28 01:04



    口徑不同(QD3 VS QD4)

TOP

回復 392# royho

公毑接口?

TOP

回復  royho

公毑接口?
lamech 發表於 2013-6-28 01:08


YES

TOP

請問果把NB扇要幾銀啊?~

喺咪真喺好勁架?~

TOP

請問果把NB扇要幾銀啊?~

喺咪真喺好勁架?~
fatdumm 發表於 28/6/2013 01:41



主要係比唔想用GT嘅人用

我都入左3把備用

TOP

主要係比唔想用GT嘅人用

我都入左3把備用
FeverMike 發表於 2013-6-28 08:52


即喺差唔多定勁D...
兩舊幾一百?~

TOP

即喺差唔多定勁D...
兩舊幾一百?~
fatdumm 發表於 28/6/2013 09:29



   

我(不準確地)test過,名有千秋

TOP

我(不準確地)test過,名有千秋
FeverMike 發表於 2013-6-28 10:06


唔係呀, 好PRO., 點解剩係友台POST, 唔係呢度?
BTW, 兩隻真係差唔多靜...風都係差唔, 但NB靚仔好多.

TOP

回復 396# FeverMike

咁邊位大戶幫手落單?

TOP