上面有師兄話400c

TOP

人都頂唔順出面34度,更何況電腦呢
AT161 發表於 4-6-2016 13:07



    係囉 出面都34度 邊有可能低過出面氣溫
這是水冷不是製冷 正常用水冷系統溫度不會低過室溫
樓主是開冷氣的測試

TOP

係有開冷氣,但又唔係話開到好鬼大,合理溫度吧

TOP

呢幾日有時間落黃金買料砌左部skylake 機,來緊夏天索性換埋水冷,降降溫,長開都無有怕

聲稱係5年保養既240 ...
AT161 發表於 2016-5-16 22:36


18度??我想請問閣下屋溫幾多?
我用一體閒置都有3X度~~

TOP

回覆 34# toy24521452


    我閒置都係30度,6700k@stock corsair h110i GT。

TOP

回覆 35# Archvictoros


    咁我都安心D...以為宜加D水冷可以玩到製冷咁勁~

TOP

回覆 35# Archvictoros


    我都係6700k 3x度/h110i gtx

TOP

6700K  idle30-34度 H100I GTX
5930K  idle32-36度 H110I GT
室溫28度

TOP

會漏水嗎? 想買H115I

TOP

回覆 39# greatzelda


    如果漏水而整壞部電腦, 好似話可以叫CORSAIR賠

TOP